Zespół
Agata Wojcik
Do marketingu internetowego podchodzę całościowo. Dbam o to, by Twoja strona była widoczna w Google dla konkretnej grupy odbiorców. Służy temu optymalizacja, pozycjonowanie na odpowiednie frazy kluczowe, działania na stronie oraz (on-site SEO) oraz poza nią (off-site SEO).
Dzięki temu możliwe jest osiąganie wysokich pozycji w Google i dotarcie do osób, które są rzeczywiście zainteresowane Twoimi produktami lub usługami. Na tym jednak nie koniec. Widoczność napędza ruch, ale on nie zawsze zakończy się działaniem ze strony użytkownika. Strona musi być odpowiednio skonstruowana. Dlatego też zadbam również o wygląd i funkcjonalność Twojego serwisu.
Sprawię, że witryna będzie estetyczna, intuicyjna i zachęci do eksplorowania. SEO oraz UX wspieram także przez wartościowe, poczytne treści oraz płatne reklamy w wyszukiwarce i na innych stronach internetowych.
Dobrze zoptymalizowana kampania Google Ads pozwoli Ci zaistnieć w świadomości odpowiedniej grupy docelowej, a także skłonić ją do skorzystania z Twojej oferty.
Jestem strategiem marketingowo-sprzedażowym. Podczas analizy biznesów Klientek skupiam się przede wszystkim na tym, gdzie w ich firmach występują „słabe punkty”, które procesy działają dobrze, a które wręcz przeciwnie. Dzięki temu tworzę strategie idealnie dopasowane do konkretnego biznesu. Nie podchodzę szablonowo do wszystkich, bo dobrze wiem, że nie wszystko zadziała u każdego.
Pracujemy z pasją
Partnerzy